Pangan Serambau

 

Matahari pagi nya gaga rising-rising mancharka penampak iya ke dunya tu. Makin lama makin angat panchar iya beperechi nyelepak cheremin mua empelua kelas 3A. sekeda ari tempiak perenchi nya inggap begadai-gadai ba kulit enggau baju aku sereta tiga iku nembiak lelaki bukai ke duduk ba belakang ba tisi penjan. Ba mua kami bisi enam iku nembiak indu ti benung diau jenuh mendingka ajar Pengajar Lugat. Muak ari kiba kami bisi lima baris mija enggau kerusi ti benung endur nembiak bukai duduk. Tiap-tiap baris ngundan lima iti mija enggau kerusi ti semiana siti aja enda diuan orang. Kami sekelas bela sengian sereta enda tetilap beratika mua pengajar nya. Maya ke bejaku, ngelengak sekejap-sekejap ga Pengajar Lugat merening ngagai tiga iti kipas ti kating-kating ba siling semin mendaun pisang musa. Empai ga bepusin kipas nya. Suah ga perening Pengajar Lugat tekait ba ulah Jubang ti selalu bendar malik baka ke deka ngitung kerita ti nengah jalai raya din. Suah aku nelai Jubang enda ngasuh merening ke luar kin.

          “Eh, peda nuan nyau kuring mata pengajar merening kitu!” ku aku nelai iya baru sambil enda engkesap beratika mua Pengajar Lugat ti benung bebendar nuangka penemu iya ngagai kami. Baru udah nyigul rusuk Jubang siku kanan aku, dinga nyaris sereta siru tanya Pengajar Lugat.

          “Chambai! Jubang! Nama utai dikerandauka seduai?” tak semua mata kami sekelas lekat ba kami duai. Asaika dipandam dada diperening orang baka nya. Nya utai dikeenggai nya ga datai.

          “Aku minta ampun pengajar. Aku nagang Jubang malik ke jalai alun tang iya enda mending.” Tak semadi asai aku mansutka jaku.

          “Au neh. Duduk nuan. Nama utai diengkining nuan kin deh, Jubang?”

          “Nyanau, pengajar. Nyin iya… .”

          Nyanau? Lapa Nyanau? Panjai singkang Pengajar Lugat nuju mua jendila lalu merening ke luar. Amat bisi ayan kemayang Nyanau din. Maya nya mega jampat palik aku nuju siti kerusi ti puang dia. Baru aku ingat semina Nyanau aja ke enda datai pagi nya. Aku ngenchuri nyeling dua iku nembiak ti benung kayo-kayo ba kedai seberai din. Sayau pemandai Nyanau nitihka ulah Jamit nya. Agi begulai enggau kami duai Jubang pun taun suba enda iya kala ngaga ulah ti jai baka nya. Puas aku bekira deka ngumbuk Nyanau nikal ngagai pun jalai baru.

          “Nya meh. Kala ke kita baru belajarka topik tu, ulah Nyanau nyin tau bendar nyadi tangkan semua kiat. Kasih iya dirampit ulah Jamit seduai Saging nya. Sebedau tu suah aku ngelalau kita bejimat-jimat milih pangan enggau segulai sejalai. Nadai kala Nyanau teruan sebedau tu. Jamit enggau Saging ukai semina suah ditangkap pengajar disiplinpunting sekula tang seduai mega bisi ditemu nginsap, bejudu enggau enchuri. Aku arapka kita enda begulai enggau nembiak ke bakanya.” Panjai simpul ajar Pengajar  Lugat sebedau iya pansut ari kelas kami pagi nya. Kami sekelas beperening-perening diri sama diri bepikirka jaku pengajar nya.

No comments:

Post a Comment