Telih Lama Diana

Pagi nya aku tumu dani. Apai enggau indai tumu agi ari aku laban bekemaska perengka ti deka dibai. Kami mupuk ngena kerita nuju tebing tasik ti selalu endur kami memarin. Indai duduk ba belakang. Aku duduk ba mua laban deka ngambi gambar ngenisi jalai ti deka dikena aku ngaga folio mata pelajar geografi. 

Ba rantau jalai, apai aku masang radio. Maya pagi baka nya, sigi mayuh meh info tauka berita. Baka ke selama, enti dalam kerita aku udah liri bendar bekenaka aplikasyen ba telefon binching aku. Baru deka ngena speaker pending ninga lagu, apai aku lalu bejaku.

“Diana kitai tu bejalai diri sebilik. Enti pending kitai nyau disempal speaker pending nya, baka ni kitai tu ulih berandau diri sebilik deh? Udah ga nuan selalu bekurung ba bilik belajar,” pia ku jaku apai ngerara aku. Udah nya, iya lalu masang radion inggar agi. Aku nyangka apai ringat ngagai aku. Enda nemu nya bisi program pasal mulaika pengigat pasal tanah berenyang ti bisi nyadi ba menua kami suba. Kami tiga sama bela nadai bejaku tang semina temati kutu ninga program nya sepemanjai jalai. Ketungkah nya, runding aku lalu tekuing. Piker aku lalu tepawah jauh ngigat ngagai tasah nya suba, dalam ati aku semampai besampi ngicaka menua kami tau selamat ari penusah ti chukup ngeruga ati. Nya meh munyi jaku sempama, ngarapka pisang enda bebuah dua kali.

Aku agi ingat maya nya suba, kami duai Elvin tesepit ba selepak dinding rumah kami ti runtuh. Maya nya aku enda nemu utai sekali. Sehari udah nya, baru aku ngeleda. Sampai ke diatu, aku agi nyimpan gambar raban penyah penusah ari menua Malaysia enggau Jipun ti benung bepas was ngulihka tubuh kami duai menyadi ari selepak dinding. Aku agi ingat maya nya, kami duia menyadi benung meri mayau makai ba tingkat baruh rumah kami. Apai enggau indai aku sama bela nadai ba rumah laban bisi ngulu aum mayanya. Aku beterima kasih ngagai penyah penusah ari menua bukai baka ari menua Australia, New Zealand, Jipun, Amerika enggau mayuh agi. Taja pan kami sebilik selamat tang aku mengkang sinu ati ngigatka bala bakih ti sekelas enggau aku ti mayuh lesi bebadi. Lebuh ngigatka bala bakih aku ti midang nya, sigi luluh asai ati tang nya meh sigi pekara ti nyadi ngajar akau reti pemesai kaul mensia ba baruh dunya injau tu nadai ngira chura kulit, bansa enggau menua.

Nya alai, dalam lubuk ati aku tu semampai ngasaika beruntung budi ngagai raban penyah penusah menua aku empu sereta menua bukai ti sampal datai. Mayuh Macham bantu baka pemakai, ubat, gari kelabi enggau mayuh agi diberi enggau chukup maya nya. Aku berasai temegah ati naggai menua aku laban ngembuah kaul global ti manah. Mauh menu aba kandang menua ASEAN enggau menua Komanwel bisi datai matu maya nya. Aku agi ingatka siku kaunselor ari Malaysia ti benama Dr. Andrian Balan. Iya chukup siru enggau aku maya aku ti benung trauma tauka jeda. Aku mega meri terima kasih ngagai ba doctor ari menua bukai ti mantu menua kitai mayanya.

“Diana, dani nuan. Udah mih nya. Aram!” pia ku apai ngagau aku laban udah data ba endur memarin. Enda berasai ga mata aku telelap ninga program radio nya tadi. Taja pan pengigat ti nyayat ati tu ulih dilamun aku tang maya ti tesat runding kala aku nanya diri empu, baka ni penyadi kami duai menyadi enti enda diselamatka bala raban penyah penusah entarabansa.



No comments:

Post a Comment