Guan Angin

The Way of My Life: Pengalaman Di Gua Angin,Bau Sarawak

Gua angina siti agi gua asal muak ke barat daya pasar Bau dalam bagi menua Kuching ke besenapak enggau Sungai Sarawak. Gua tu ulih dilawa ngena jalai darat, iya nya kira-kira 45 minit ngena kerita ari Kuching. Enti ba pasar Bau, pejalai ngena kerita lebih kurang 10 minit.

            Gua angin tu suba kala diuan mensia laban ke bisi puncha ai lalu likun endur diau. Diatu gua tu likun diuan beribu-ribu iku kesindap enggau burung lelayang. Nambahka nya mega, mayuh macham spsis flora ke tumbuh enggau fauna idup ba kandang nya. Berindik ari nya, palan tu udah digazet nyadi palan galau asal.

            Nitihka chara lama, Gua Angin bulih nama ketegal gua tu ditengah angin ti kesut-kesut tama ke dalam gua nengah siti penama ngagai siti penama ke bukai. Ba gua tu, kitai ulih meda tukuh stalagmit, stalatit enggau formasyen batu kapu ke bisi ba Gua Angin ke dipelabaka nyadi kenyau ari 60 juta taun ke udah. Sekeda ari tukuh batu kapu, bisi baka pala enggau rangkah baya. Kelimpah ari meda penyelai ari tukuh batu kapu sereta ngasaika pejalai nengah gua, temuai mega tau mandi ba Sungai Sarawak ke semak enggau gua tu. Ai sungai deras tang pabu, nya alai likun endur mandi. Semak pintu penama Gua Angin tu mega bisi langkau ke dikumbai Baruk endur belelak sereta endur bejualka pemakai enggau ai irup.


No comments:

Post a Comment