Jaku Peransang Besekula

Asrama Tour (Sekolah Marsudirini Bogor) - YouTube

Selamat lemai ngagai kita semua nembiak ke diau ba buding taun tu. Ngena peluang tu, meri tabi puji ngagai nembiak pom sat utu baru deka belajar idup ba buding. Aku mega meri tabi puji ngagai raban pengawas ti bebendar ngantur aktiviti sepemanjai minggu orientasyen sekula kitai.

Jaku peransang aku keterubah iya nya anang enda belajar bebendar lalu ngasika jaku pengajar ti ngajar kita. Baka kami tu endang semampai deka mantu sereta ngiring ngembing datai ke kita lati ba sekula.

Peransang aku ti kedua, nuju tuai nembiak taun tu iya nya Stephen. Aku meri tabi puji ngagai nuan sereta ngagai raban nembiak ti bukai laban taun nyin kemari kitai bulih lumur dua ba Pekit Buding Tebilang Tikas Bansa.

Ngena awak tu mega aku deka meri peransang ngagai tuai – tuai nembiak buding ke bukai nyengkaum buding sida ke indu. Aku arapka kitai taunt u ulih mujur. Nadai utai enda ulih dijapai. Sama – sama meh kita sereta nurun ke menalan. Arapka kita sama besaup bekunsika penemu enggau penau lalu anang mai penemu baka engkita tauka engkami. Bala kita ti bisi ngembuan pengelandik menggal mit patut lempung tulang besaup nembuka projek.

  Nya aja, terima kasih.



No comments:

Post a Comment